tel. 95 733 04 00
e-mail: starosta@powiatgorzowski.pl
Pokój 118
tel. 95 733 04 00
e-mail: wicestarosta@powiatgorzowski.pl
Pokój 120
tel. 95 733 04 02
e-mail: sekretarz@powiatgorzowski.pl
Pokój 114
e-mail: andrzej.kail@powiatgorzowski.pl
tel. 95 733 04 45
e-mail: l.tarasiuk@powiatgorzowski.pl
Pokój 201
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Walczaka 110
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7360 643
www.gorzow.pup.info.pl
e-mail: zigo@praca.gov.pl
Dyrektor: Izabela Jankowska
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7330 458 faks 95 7330 459
www.pcpr.gorzowwlkp.pl
e-mail: pcpr@powiatgorzowski.pl
Dyrektor: Irena Szlempo
Zespół Szkół w Kostrzynie nad Odrą
ul. Komisji Edukacji Narodowej 2
66-470 Kostrzyn nad Odrą
tel. 95 7277 700
e-mail: administrator@liceum-kostrzyn.com
Dyrektor: Leszek Naumowicz
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Lipkach Wielkich
ul. Szosowa 109, Lipki Wielkie
66-431 Santok
tel. 95 7312 378
www.soswlw.pl
e-mail: soswlw@wp.pl
Dyrektora: Ireneusz Gasza
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności Nr 2
ul. Walczaka 110
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7360 680, faks 95 7360 694
e-mail: orzeczenia@powiatgorzowski.pl
Przewodnicząca: Olga Gładysz
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7330 468
www.ppp1.powiatgorzowski.pl
e-mail: porpsychped1@powiatgorzowski.pl
Dyrektor: Małgorzata Kobryń
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Osiedle Leśne 5
66-470 Kostrzyn nad Odrą
tel. 95 7522 638
www.ppp2.powiatgorzowski.pl
e-mail: kontakt@pppkostrzyn.pl
Dyrektor: Marek Jankowski
Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
ul. Stawna 40, Kamień Wielki
66-460 Witnica
tel. 95 7515 828
www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
e-mail: dpskamien@powiatgorzowski.pl
Dyrektor: Julita Karasińska
Dom Pomocy Społecznej "Dom Seniora"
ul. Narutowicza 4a
66-470 Kostrzyn nad Odrą
tel. 95 7524 658, faks 95 7521 047
www.domseniora.powiatgorzowski.pl
e-mail: domseniora.kostrzyn@wp.pl
Dyrektor: Bogusława Strojnowska
Warsztat Terapii Zajęciowej
Chwalęcice, ul. Lipowa 38
66-415 Kłodawa
tel. 95 7223 383
www.wtz-chwalecice.polinfo.net
e-mail: wtzpodkasztanem@gmail.com
Kierownik: Maria Szubert
Warsztat Terapii Zajęciowej
ul. Stawna 40, Kamień Wielki
66-460 Witnica
tel. 95 7515 837
www.kamienwielkiwtz.republika.pl
e-mail: wtz.kamwiel@poczta.onet.pl
Kierownik: Urszula Laska
Nowy Szpital w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Nowy Szpital w Kostrzynie nad Odrą"
ul. Narutowicza 6
66-470 Kostrzyn nad Odrą
tel. 41 240 1800
e-mail: grupa@nowyszpital.pl
Prezes Zarządu: Joanna Pachnicz
Komenda Miejska Policji
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7382 511, faks 95 7382 015
www.gorzow.lubuska.policja.gov.pl
komendant.kmp_gorzow@go.policja.gov.pl
Komendant: kom. Fabian Rogala
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Dąbrowskiego 3
tel. 95 7338 404, faks 95 7338 424
e-mail: sekretariat@strazgorzow.pl
Komendant: bryg. mgr inż. Kopera Marek
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7330 451, faks 95 7330 452
www.pinbwgorzowie.pl
e-mail: sekretariat@gorzow.pinb.gov.pl
Kierownik: Piotr Koczwara
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Borowskiego 29
66-400 Gorzów Wlkp.
tel./faks 95 7228 986
www.wsse.gorzow.pl/pssegorzow
e-mail: pssegorzow@wsse.gorzow.pl
Dyrektor: Danuta Kozera
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorzowie Wlkp.
ul. Żwirowa 9
66-400 Gorzów Wlkp.
tel./faks 95 7202 072
e-mail: gorzowwlkp.piw@wet.zgora.pl
Dyrektor: lek. wet. Małgorzata Matysek
Nr telefonu | Pracownicy | Nr pokoju | Piętro | |
tel. 95 7330-400 fax. 95 7330-401 |
STAROSTA Magdalena Słomińska kom. 663 131 377 |
117 | I | starosta@powiatgorzowski.pl |
WICESTAROSTA Małgorzata Ludniewska |
120 | wicestarosta@powiatgorzowski.pl | ||
Punkt Obsługi Interesanta |
POI | Parter | m.wojtachnia@powiatgorzowski.pl a.kucharska@powiatgorzowski.pl |
|
95 7330-513 | Sekretariat Izabela Wiśniewska |
119 | I | sekretariat@powiatgorzowski.pl |
Przewodniczący Rady Powiatu Andrzej Kail |
102 | I | andrzej.kail@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-445 | Skarbnik Powiatu Liliana Tarasiuk kom. 505 053 295 |
201 | II | skarbnik@powiatgorzowski.pl l.tarasiuk@powiatgorzowski.pl |
95 7330-402 | Sekretarz Powiatu Karolina Andrzejak |
114 | I | |
Biuro Rady i Zarządu Powiatu | ||||
tel. 95 7330-405 | Anna Grzegolec | 103 | I | biuro@powiatgorzowski.pl |
tel. 95 7330-404 | Sylwia Piskorek | radapowiatu@powiatgorzowski.pl | ||
Wydział Geodezji i Kartografii | ||||
95 7330-421 | Geodeta Powiatowy Naczelnik Wydziału Piotr Trybała |
18 | Parter | geodetapowiatowy@powiatgorzowski.pl |
Ewidencja gruntów i budynków | ||||
95 7330-426 | Bogdan Bednar | 16 | Parter | geodezja@powiatgorzowski.pl |
95 7330-422 | Bernadeta Mielczarek | 14 | ewidencjagruntow@powiatgorzowski.pl | |
Aleksandra Solich | rejcen@powiatgorzowski.pl | |||
95 7330-423 | Dorota Dolata | 13 | egib1@powiatgorzowski.pl | |
Artur Bogdanowicz | egib2@powiatgorzowski.pl | |||
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej | ||||
95 7330-424 | Kierownik PODGiK Wojciech Olewicki |
15 | Parter | podgik@powiatgorzowski.pl |
Andrzej Domżalski | kerg4@powiatgorzowski.pl | |||
95 7330-427 | Przemysław Wojciechowski | 19 | kerg22@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-429 | Ewa Miś (zastępstwo: Izabella Obarzanek) | kerg1@powiatgorzowski.pl | ||
Anna Kurtyka | kerg3@powiatgorzowski.pl | |||
95 7330-428 | Agata Bielawska | 23 | mapy@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-425 | Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Grażyna Rusek |
17 | zud@powiatgorzowski.pl | |
Wydział Finansowo - Księgowy | ||||
95 7330-477 | Naczelnik Wydziału Izabela Flis |
212 | II | i.flis@powiatgorzowski.pl |
95 7330-446 | Magdalena Nowak | 210 | m.nowak.fk@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-514 | Karolina Andrzejczyk | k.andrzejczyk@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-447 | Katarzyna Mazurczyk | 211 | k.mazurczyk@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-483 | Izabela Owsianik | 209 | finansowy@powiatgorzowski.pl | |
Wydział Komunikacji | ||||
95 7330-487 | p.o. Naczelnika Wydziału Katarzyna Bielecka |
29 | Parter | k.bielecka@powiatgorzowski.pl |
Rejestracja pojazdów (fax. 95 7330-492) | ||||
95 7330-431 | Adrian Jacenik | 26 | Parter | komunikacja@powiatgorzowski.pl |
Katarzyna Iwanowicz | ||||
Katarzyna Kodrowska | ||||
95 7330-432 | Aleksandra Kuca | |||
Wioleta Krawczyk | ||||
95 7330-462 | Marta Dawidowicz | 25 | ||
Katarzyna Pelc | ||||
95 7330-465 | Anna Brzozowska | 12 | komunikacja@powiatgorzowski.pl | |
Uprawnienia do kierowania pojazdami | ||||
95 7330-436 | Magdalena Mazankiewicz | 31 | Parter | komunikacja@powiatgorzowski.pl |
Joanna Szafraniec | ||||
95 7330-430 | Magdalena Pawlak | 30 | ||
Działalność regulowana, licencje - usuwanie pojazdów | ||||
95 7330-437 | Magdalena Świerczyńska | 32 | Parter | |
Zastępca Naczelnika Wydziału |
||||
Filia Wydziału Komunikacji w Kostrzynie nad Odrą | ||||
95 7278-146 | Dagmara Wilmańska | ul. Graniczna 2 66-470 Kostrzyn nad Odrą |
komunikacja@powiatgorzowski.pl | |
Wioleta Głowacka | ||||
Wydział Budownictwa | ||||
95 7330-474 | Naczelnik Wydziału Aneta Samulczyk kom. 509 219 956 |
221 | II | budownictwo@powiatgorzowski.pl a.samulczyk@powiatgorzowski.pl |
95 7330-453 | Zastępca Naczelnika Wydziału Teresa Wiesława Maczaluk |
220 | t.maczaluk@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-454 | Sekretariat Wydziału Kinga Zarówna Katarzyna Nowicka |
224 | sekretariatba@powiatgorzowski.pl k.nowicka@powiatgorzowski.pl |
|
95 7330-456 | Alicja Pawlak | 220 | a.pawlak@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-466 | Jakub Czerwoński | j.czerwonski@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-473 | Anna Sieradzan | 223 | a.sieradzan@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-455 | Beata Dudek | b.dudek@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-499 | Sylwia Jasińska | s.jasinska@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-486 | Maria Jolanta Staszak | 222 | m.staszak@powiatgorzowski.pl | |
Filia Wydziału Budownictwa w Witnicy | ||||
95 7216-487 | Joanna Sokołowska |
Plac A. Zabłockiego 6 |
j.sokolowska@powiatgorzowski.pl | |
Filia Wydziału Budownictwa w Kostrzynie nad Odrą | ||||
95 7278-103 | Katarzyna Żurawska |
ul. Graniczna 2 |
filiabak@powiatgorzowski.pl | |
Monika Kiewra (zastępstwo: Marta Nowowiejska) |
||||
Wieloosobowe stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami | ||||
95 7330-443 | Magda Olechnowicz | 214 | II | m.olechnowicz@powiatgorzowski.pl |
95 7330-442 | Agnieszka Werbińska Tomasz Kobus |
a.werbinska@powiatgorzowski.pl t.kobus@powiatgorzowski.pl |
||
Wieloosobowe stanowisko ds. Ochrony Gruntów Rolnych i Rekultywacji | ||||
95 7330-482 | Joanna Basta | 203 | II | ochronagruntow@powiatgorzowski.pl |
95 7330-441 | Lucyna Dudek | l.dudek@powiatgorzowski.pl | ||
Wydział Inwestycji, Rozwoju i Spraw Społecznych | ||||
95 7330-478 | Naczelnik Wydziału Magdalena Nowak |
219 | II | m.nowak@powiatgorzowski.pl |
95 7330-484 | Zastępca Naczelnika Wydziału Ewa Kogucka |
216 | ewa.kogucka@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-411 | Sandra Romanowska | 218 | s.romanowska@powiatgorzowski.pl | |
Monika Klimczak | m.klimczak@powiatgorzowski.pl | |||
95 7330-469 | Zbigniew Rudziński | z.rudzinski@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-450 | Małgorzata Mierkiewicz | 215 | sprawyspoleczne@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-476 | Lidia Buszkiewicz | 217 | zdrowie@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-438 | Tomasz Czerwonko | t.czerwonko@powiatgorzowski.pl | ||
Wydział HR i Administracji | ||||
tel. 95 7330-407 kom. 505 053 319 |
Naczelnik Wydziału Łukasz Kaput |
115 | I | l.kaput@powiatgorzowski.pl |
95 7330-440 | Zastępca Naczelnika Wydziału Urszula Sroka |
110 | administracja@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-497 | Dawid Witkowski | d.witkowski@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-444 | Agnieszka Gajda | 113 | a.gajda@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-457 | Informatyk | 112 | informatyk@powiatgorzowski.pl | |
tel. 95 7330-420 kom. 505 053 584 |
Konserwator Tadeusz Ruszlewicz |
|||
kom. 509 219 744 | Kierowca Andrzej Buryn |
|||
kom. 515 448 692 | Kierowca Arkadiusz Witczak |
|||
Biuro Ochrony Środowiska | ||||
95 7330-417 | Kierownik Biura Krzysztof Cisek kom. 508 187 417 |
310 | III | srodowisko@powiatgorzowski.pl |
95 7330-418 | Małgorzata Szulc | 311 | m.szulc@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-412 | Iwona Tuszakowska | i.tuszakowska@powiatgorzowski.pl | ||
Wydział Dróg Powiatowych | ||||
Mail ogólny Wydziału: pzdgorzow@op.pl | ||||
95 7330-489 | Naczelnik Wydziału Paweł Tokarczuk kom. 505 053 360 |
121 | I | p.tokarczuk@powiatgorzowski.pl |
95 7330-475 | Zastępca Naczelnika Wydziału Ewa Bielicka kom. 660 762 527 |
123 | e.bielicka@powiatgorzowski.pl | |
Lidia Chudalewska | l.chudalewska@powiatgorzowski.pl | |||
95 7330-481 | Zygmunt Jaworski kom. 504 274 154 |
122 | z.jaworski@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-480 | Jarosław Kos Karolina Trznadlewska |
j.kos@powiatgorzowski.pl k.trznadlewska@powiatgorzowski.pl |
||
Dróżnicy kom. 600 377 172 |
||||
Organizacja ruchu | ||||
95 7330-434 | Franciszek Ludniewski | 109 | I | f.ludniewski@powiatgorzowski.pl |
Wieloosobowe stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Pionu Ochrony | ||||
Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego – kom. 501 780 903 | ||||
95 7330-415 | Izabela Tomczyk | 108 | I | kryzys@powiatgorzowski.pl |
95 7330-414 | Tomasz Danił | |||
95 7330-413 | Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych Marlena Gawrysiak |
107 | ||
Geolog Powiatowy | ||||
95 7330-418 | Anna Suszczyńska kom. 505 053 290 |
111 | I | geolog@powiatgorzowski.pl anna.suszczynska@wp.pl |
Służba Bezpieczeństwa i Higieny Pracy | ||||
95 7330-403 | Wojciech Przygocki | 110 | I | w.przygocki@powiatgorzowski.pl |
Powiatowy Rzecznik Konsumentów | ||||
95 7330-439 | Marcin Mazurek | 313 | III | rzecznikkonsumentow@powiatgorzowski.pl |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych | ||||
95 7330-531 | Joanna Śliwa | 213 | II | iod@powiatgorzowski.pl |
Obsługa Prawna | ||||
95 7330-408 | Marek Hrybacz Remigiusz Johaniewicz |
102 | I | radca@powiatgorzowski.pl |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie | ||||
95 7330-458 | Dyrektor Irena Szlempo |
207 | II | i.szlempo@powiatgorzowski.pl |
tel. 95 7330-458 fax. 95 7330-459 |
Inspektor ds. obsługi administracyjnej Sabina Cieśla |
208 | pcpr@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-470 | Starszy specjalista pracy socjalnej Anna Turek |
206 | turek.pcpr@powiatgorzowski.pl | |
95 7330-471 | Starszy inspektor ds. osób niepełnosprawnych Kamila Grabowska |
grabowska.pcpr@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-460 | Starszy inspektor ds. osób niepełnosprawnych Dominika Sornat |
dominika.pcpr@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-461 | Starszy specjalista pracy socjalnej Sylwia Nowakowska |
205 | pcpr_gorzow@onet.pl | |
95 7330-472 | Starszy inspektor ds. świadczeń Anna Rakiej-Kozdrowicka |
rakiej.pcpr@powiatgorzowski.pl | ||
95 7330-461 | Starszy pracownik socjalny Kinga Piotrowska |
piotrowska.pcpr@powiatgorzowski.pl | ||
95-7330-461 | Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej Sylwia Tchorzelewska |
pcpr_gorzow@onet.pl | ||
95 7330-490 |
Koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej |
204 | pcpr_gorzow@onet.pl | |
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności nr 2 | ||||
95 7360-695 | Przewodniczący Olga Gładysz |
ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 95 7360-694 tel./fax 95 7360-680 orzeczenia@powiatgorzowski.pl |
||
95 7360-680 | Sekretarz Joanna Lodzińska |
|||
95 7360-680 | Referent Marzena Klukiewicz |
|||
95 7360-610 | Referent Agnieszka Markowska |
|||
95 7360-686 | Księgowa Teresa Zalas |
|||
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1 | ||||
95 7330-505 | Dyrektor Małgorzata Kobryń |
305 | III | porpsychped1@powiatgorzowski.pl |
tel. 95 7330-468 fax. 95 7330-467 |
Sekretariat Anna Iwanowska Sabina Niemczyn |
304 | ||
Aleksandra Rał | 306 | |||
Magdalena Madejczyk Magdalena Żbikowska |
307 | |||
Beata Sobolewska Kamila Oczkoś |
300 | |||
Maciej Sobieszek | 301 | |||
Danuta Przewoźnik Barbara Przewoźnik |
303 | |||
Barbara Skwierzyńska Beata Bieńkowska-Blatkiewicz |
302 | |||
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego | ||||
tel. 95 7330-463 fax. 95 7330-452 |
Kierownik Piotr Koczwara kom. 601 509 903 |
314 | III | sekretariat@gorzow.pinb.gov.pl kontakt@pinbwgorzowie.pl |
95 730-451 | Karolina Górna Maria Zakrzewska |
315 | pinb.powiatgorzowski@wp.pl | |
Katarzyna Kwiatkowska-Cwojdzińska Ewa Grociak-Żminkowska |
316 |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
MONITORING WIZYJNY
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Joanną Śliwa pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art. 4b ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 995 z późn. zm.) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, jakimi jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona mienia.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu i na polecenie administratora na podstawie podpisanych umów lub innego instrumentu prawnego. Ponadto dane osobowe mogą otrzymywać organy publiczne w ramach konkretnego postępowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Nadto informujemy, że:
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia pozyskania.
2. Zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia.
W celu realizacji wskazanych uprawnień należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Zasady realizacji praw osób, których dane osobowe polegają przetwarzaniu w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. określa dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą” dostępny na stronie internetowej Starostwa oraz w Punkcie Obsługi Interesanta.
3. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Uzyskane w wyniku monitorowania (monitoring wizyjny) Pani/Pana dane nie będą stanowiły podstawy do podejmowania wobec Pni/Pana decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
Co do zasady nie podlegają również przekazaniu państwu trzeciemu oraz organizacjom międzynarodowym.
REGULAMIN
REALIZACJI W STAROSTWIE POWIATOWYM W GORZOWIE WLKP.
PRAW OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Spis treści
Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych ……………………………………………….4
Prawo do bycia poinformowanym o przetwarzaniu danych osobowych ………………………………………..4
Prawo dostępu do danych osobowych …………………………………………………………………..………...6
Prawo do sprostowania danych osobowych ……………………………………………………………..………..6
Prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”)………………………...........7
Prawo do ograniczenia przetwarzania ………………………………………………………………………...……8
Prawo do poinformowania odbiorców danych osobowych o sprostowaniu, usunięciu lub o ograniczeniu przetwarzania tych danych osobowych
………………………………………………………………………...............................................................8
Prawo do przenoszenia danych …………………………………………………………...………………………..9
Prawo do sprzeciwu …………………………………………………………………………………….....…………9
Prawo do niepodlegania decyzji wobec pani/pana w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych,
w tym profilowanie ……………………………………………………………………………………………......…10
Prawo do bycia poinformowanym o naruszeniu ochrony danych osobowych …………………...................11
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego …………………………………………………………….…..11
Inspektorem Ochrony Danych jest : Joanna Śliwa kontakt: iod@powiatgorzowski.pl
a) Wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO, np. realizacja obowiązków płatnika, prowadzenie rejestrów publicznych;
b) Wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e, art. 9 ust. 2 lit. b RODO, np. prowadzenie postępowania administracyjnego;
c) Ochrony żywotnych interesów Pani/Pana lub innej osoby fizycznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. d, art. 9 ust. 2 lit. c RODO;
d) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
e) Realizacji celu, w jakim Pani/Pan wyraziła/wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Art. 7 ust. 3 RODO |
Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę.
|
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
|
PRAWO DO BYCIA POINFORMOWANYM O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Art. 13 i art. 14 RODO |
Ma Pani/Pan prawo do informacji, czy przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe, przez kogo są przetwarzane (kto jest Administratorem danych), jaki jest cel przetwarzania tych danych osobowych, jaka jest podstawa prawna tego przetwarzania, jakie kategorie danych osobowych są przetwarzane, kto może być ich odbiorcą, o prawach jakie Pani/Panu przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych, o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana, ma Pani/Pan prawo do informacji o ich źródle. Ponadto ma Pani/Pan prawo do informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, a także o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla Pani/Pana osoby.
|
Szczegółowa informacja w tym zakresie, dotycząca Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., jest dostępna na stronie internetowej Starostwa oraz w Punkcie Obsługi Interesanta. Informacji takiej udzielić mogą Pani/Panu także pracownicy właściwych Biur oraz Wydziałów, a także Inspektor Ochrony Danych.
|
Pozyskiwanie danych osobowych bezpośrednio od Pani/Pana - kiedy Pani/Pan przekazuje nam swoje dane osobowe: |
Pracownicy Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przekazują Pani/Panu informacje zawarte w art. 13 ust. 1 i 2 RODO w momencie zbierania danych osobowych lub przy okazji odpowiedzi na Pani/Pana korespondencję, która wpłynęła do Urzędu.
|
Informacje te nie są przekazywane w sytuacji, gdy jest oczywiste, że Pani/Pan już nimi dysponuje.
|
Pozyskiwanie danych osobowych z innego źródła - kiedy Pani/Pana dane osobowe trafiają do Urzędu z innych źródeł (np. od innych administratorów): |
Pracownicy Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przekazują Pani/Panu informacje zawarte w art. 14 ust. 1 i 2 RODO muszą być Pani/Panu przekazane:
|
Informacje te nie są przekazywane, gdy jest oczywiste, że Pani/Pan już nimi dysponuje oraz w innych przypadkach wskazanych w art. 14 ust. 5 RODO, tj.:
|
PRAWO DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH Art. 15 RODO |
Może Pani/Pan wystąpić do Administratora z pytaniem czy ten przetwarza Pani /Pana dane osobowe, a także w jakim celu je przetwarza, na jakiej podstawie, jakie dane przetwarza oraz jakie przysługują Pani/Panu prawa, itp. |
Może Pani/Pan otrzymać kopię danych osobowych (czyli informację o danych osobowych), które są przetwarzane przez Administratora, we wskazanym przez siebie formacie, np. jeżeli Pani/Pan zwraca się o kopie danych drogą elektroniczną, to również drogą elektroniczną otrzyma Pani/Pan odpowiedź, chyba że we wniosku wskaże nam Pani/Pan inny format jakiego oczekuje.
|
Pierwsza kopia danych osobowych jest bezpłatna. Za kolejne kopie, Administrator może pobierać opłatę. |
Prawo do uzyskania kopii danych nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, których Starosta przetwarza.
|
PRAWO DO SPROSTOWANIA DANYCH OSOBOWYCH art. 16 RODO
|
Może Pani/Pan wystąpić do Administratora o sprostowanie swoich danych osobowych lub ich uzupełnienie, z tym zastrzeżeniem, że wszelkie aktualizacje danych muszą być ograniczone celem ich przetwarzania, np. nie może Pani/Pan żądać uzupełnienia o dane, które byłyby niezgodne z celem przetwarzania, a więc takie które Administratorowi nie są niezbędne do realizacji celu przetwarzania danych osobowych (realizacji jego zadań). |
Prawo to nie będzie mogło być stosowane do danych osobowych, w odniesieniu do których tryb ich sprostowania lub uzupełnienia określają odrębne przepisy prawa, np. w toku postępowania administracyjnego, którego Pani/Pan jest stroną, procedurę sprostowania błędów i omyłek zawartych w decyzji administracyjnej określa art. 113 Kodeksu postępowania administracyjnego, zaś obowiązek informowania o zmianie adresu zamieszkania określa art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego. W tych przypadkach przepisy RODO nie mają zastosowania.
|
PRAWO DO USUNIĘCIA DANYCH OSOBOWYCH TZW. „PRAWO DO BYCIA ZAPOMNIANYM” Art. 17 RODO
|
Może Pani/Pan żądać niezwłocznego usunięcia swoich danych osobowych, jeśli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w art. 17 ust. 1 RODO, tj.
|
Jednakże, przepis art. 17 ust. 3 RODO przewiduje również okoliczności, kiedy prawo do usunięcia danych nie będzie mogło być zrealizowane. Dotyczy to sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne:
|
Co do zasady Starosta przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania określonego na mocy prawa Unii lub prawa polskiego, oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, co oznacza, że w tych przypadkach prawo do żądania usunięcia danych osobowych będzie wyłączone. |
PRAWO DO OGRANICZENIA PRZETWARZANIA Art. 18 RODO |
Prawo to polega na konieczności ograniczenia przez Administratora przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania. |
Może Pani/Pan skorzystać z tego prawa tylko w ściśle określonych przypadkach wskazanych w art. 18 ust. 1 RODO, tj. gdy:
|
W czasie trwania ograniczenia przetwarzania takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego. |
Administrator zobowiązany jest poinformować Panią/Pana o zamiarze uchylenia ograniczenia przetwarzania. |
PRAWO DO POINFORMOWANIA ODBIORCÓW DANCYH OSOBOWYCH O SPROSTOWANIU, USUNIĘCIU LUB O OGRANICZENIU PRZETWARZANIA TYCH DANYCH OSOBOWYCH Art. 19 RODO
|
Jeżeli Administrator zrealizuje Pani/Pana prawo do sprostowania nieprawidłowych danych, uzupełnienia niekompletnych danych, usunięcia danych w ramach prawa do bycia zapomnianym, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zobowiązany jest do poinformowania każdego odbiorcy, któremu Pani/Pana dane osobowe zostały udostępnione, o dokonanej zmianie, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku.
|
Administrator ma obowiązek poinformować Panią/Pana o tych odbiorcach jedynie na Pani/Pana wniosek. |
Art. 20 RODO
|
Ma Pani/Pan prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoje dane osobowe, dostarczone Administratorowi (1), oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi (2) bez przeszkód ze strony Administratora (1), któremu dostarczono te dane osobowe, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub w celu wykonania zawartej z Panią/Panem umowy, oraz w sposób zautomatyzowany (nie obejmuje danych przetwarzanych w postaci papierowej). |
W ramach tego prawa może Pani/Pan zażądać, by dane osobowe (które zostały przez Panią/Pana dostarczone) zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, jeżeli jest to technicznie możliwe. |
Starosta przetwarza Pani/Pana dane osobowe głównie w celu wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania określonego na mocy prawa Unii lub prawa polskiego, oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, co oznacza, że realizacja tego prawa będzie ograniczona do nielicznych przypadków. Prawo przenoszenia danych osobowych dotyczy jedynie przypadków, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub w związku z zawartą z Panią/Panem umową.
|
PRAWO DO SPRZECIWU Art. 21 RODO |
Może Pani/Pan w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją - jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku z realizacją zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi bądź też w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora lub innego podmiotu, w tym wobec profilowania na podstawie tych przepisów. |
Wniesienie sprzeciwu powoduje zakaz dalszego przetwarzania danych osobowych, chyba że Administrator wykaże, że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności. |
Co do zasady Starosta przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania określonego na mocy prawa Unii lub prawa polskiego oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, niekiedy w związku z czynnościami związanymi z zamiarem i zawarciem z Panią/Panem umowy, a sporadycznie na podstawie Pani/Pana zgody oraz w zakresie realizacji swojego uzasadnionego interesu prawnego (stosowanie monitoringu wizyjnego). Prawo sprzeciwu przysługuje Pani/Panu, w każdym przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych będzie służyło wykonaniu zadania realizowanego w interesie publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej lub będzie realizowane w ramach uzasadnionego interesu prawnego.
|
PRAWO DO NIEPODLEGANIA DECYZJI WOBEC PANI/PANA W OPARCIU O ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE DANYCH, W TYM PROFILOWANIE Art. 22 RODO |
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, która wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
|
Powyższe prawo nie ma zastosowania, jeżeli ta decyzja:
|
Podczas realizacji obowiązków informacyjnych wynikających z art. 13 i art. 14 RODO Administrator jest zobligowany przekazać Pani/Panu informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu oraz o zasadach ich podejmowania, znaczeniu i konsekwencjach dla Pani/Pana, jeżeli takie przetwarzanie ma miejsce.
|
Starosta nie podejmuje wobec Pani/Pana decyzji wywołujących dla Pani/Pana określone skutki prawne lub w inny istotny sposób na Panią/Pana wpływające, które opierałyby się na zautomatyzowanym przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, w tym profilowaniu.
|
O NARUSZENIU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Art. 34 RODO
|
Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo do informacji o tym, że jej prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone, jeżeli do takiego naruszenia dojdzie, a może ono powodować wysokie ryzyko naruszenia Pani/Pana praw lub wolności. |
Administrator realizuje ten obowiązek z urzędu, jeżeli doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, które może powodować wysokie ryzyko naruszenia Pani/Pana praw lub wolności, chyba że zachodzą okoliczności wyłączające ten obowiązek. Nie musi Pani/Pan w tym zakresie składać żadnego wniosku. |
W takiej sytuacji otrzyma Pani/Pan następujące informacje:
|
Obowiązek udzielenia informacji o naruszeniu ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 34 ust. 3 RODO, jest wyłączony jeżeli Administrator:
Jeżeli powyższe przesłanki zostaną spełnione, Administrator nie musi Pani/Pana informować o naruszeniu ochrony danych osobowych. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Art. 77 RODO |
Bez uszczerbku dla innych administracyjnych lub środków ochrony prawnej przed sądem każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza przepisy RODO. |
Organem nadzorczym wobec Starosty jest – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
Dane kontaktowe do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Strona internetowa: www.uodo,gov.pl |
Starosta Powiatu Gorzowskiego jest zobowiązany zapewnić, aby Pani/Pana dane osobowe nie zostały ujawnione osobom nieupoważnionym i temu właśnie służą poniżej określone zasady.
Jeżeli zatem chce Pani/Pan skorzystać z uprawnień wskazach powyżej prosimy o zastosowanie się do jednego ze sposobów komunikowania się określonego poniżej.
Może Pani/Pan składać żądania wynikające z ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. wybierając jedną z poniżej wskazanych dróg komunikacji:
na adres: iod@powiatgorzowski.pl,
‣ możliwości wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
‣ możliwości skorzystania przez Panią/Pana ze środków ochrony prawnej przed sądem.
Numery rachunków bankowych Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wielkopolskim | Nazwa rachunku i jego przeznaczenia |
64 8367 0000 0400 2437 1410 0002
|
Rachunek budżetu Powiatu Gorzowskiego:
- wpływ subwencji ogólnej, wyrównawczej, oświatowej
- wpływ dotacji celowych na realizacje zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych JST,
- zwrot niewykorzystanych środków przez jednostki organizacyjne
- wpływy dochodów budżetowych od jednostek organizacyjnych
-wpływy z urzędów skarbowych z tytułu udziału w podatku dochodowym
od osób fizycznych i prawnych, - wpływy dotyczące rozliczeń na podstawie porozumień z innymi gminami
|
64 8367 0000 0400 2437 1410 0002
|
Rachunek budżetu Powiatu Gorzowskiego :
- wpływy ze sprzedaży nieruchomości Skarbu Państwa
- opłata za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa,
- opłata za dzierżawę gruntów Skarbu Państwa,
- opłata za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa na własność,
|
22 8367 0000 0400 2437 2410 0003
|
Rachunek depozytowy:
- wpłaty wadium, zabezpieczenia wykonania umów, kaucji
|
88 8367 0000 0400 2437 2410 0076
|
Rachunek depozytowy:
– zabezpieczenie roszczeń posiadaczy odpadów
|
63 8367 0000 0400 2437 1410 0020
|
Rachunek pomocniczy – opłaty z tytułu opracowań geodezyjnych
i kartograficznych: -wypisy i wyrysy z map
- wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków itp.
|
91 8367 0000 0400 2437 1410 0001
|
Rachunek pomocniczy: opłaty komunikacyjne i ewidencyjne z tytułu wydania:
- tablic rejestracyjnych,
- dowodu rejestracyjnego,
- prawa jazdy,
- międzynarodowego prawa jazdy,
- nalepki kontrolnej, pozwolenia czasowego, wtórnika prawa jazdy
- opłaty za usunięcie i przechowywanie pojazdów
- opłaty za licencje i transport
|
91 8367 0000 0400 2437 1410 0001
|
Rachunek pomocniczy – opłaty za zajęcie pasa drogowego,
w tym: - reklama w pasie drogowym,
- umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym,
- prowadzenie robót w pasie drogowym,
- umieszczenie obiektów budowlanych w pasie drogowym,
- wpływy z tytułu nałożonych kar
|
91 8367 0000 0400 2437 1410 0001
|
Rachunek pomocniczy – opłaty z tytułu:
- wydania kart wędkarskich,
- udostępniania informacji o środowisku
- wpływy z tytułu darowizn i odszkodowań
- najem i dzierżawa
- wpływy ze sprzedaży nieruchomości powiatu
|
Szanowni Mieszkańcy, dzięki nawiązaniu współpracy z InPost S.A. dokumenty do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego (wykaz spraw poniżej) można nadać w dowolnym paczkomacie na terenie powiatu gorzowskiego lub Gorzowa Wielkopolskiego. Lista dostępnych paczkomatów znajduje się na stronie: https://urzad24.inpost.pl/powiatgorzowski
Nadawanie dokumentów:
1. Przygotuj odpowiednie dokumenty. Maksymalne wymiary paczki: 3cm x 25 cm x 55 cm, maksymalna waga: 1 kg.
2. Wypełnij prosty formularz dostępny na stronie: urzad24.inpost.pl/powiatgorzowski wskazując m.in. na paczkomat, w którym chcesz nadać dokumenty do Starostwa Powiatowego.
3. Opłać paczkę w wybranej przez siebie formie (5,99 zł), wydrukuj i naklej etykietę.
4. Nadaj dokumenty w paczkomacie. Na ekranie maszyny wybierz opcję „Mam już paczkę ze specjalną etykietą”, a następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż paczkę do skrytki.
Odbieranie dokumentów nadanych przez pracowników Starostwa do mieszkańców będzie możliwe w paczkomacie InPost zlokalizowanym obok budynku Starostwa na takich samych zasadach na jakich funkcjonują wszystkie paczkomaty. W powiadomieniu e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile pojawi się adres paczkomatu, do którego należy się udać po odbiór dokumentów.
Warto przed odbiorem dokumentów pobrać na smartfona aplikację InPost Mobile (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play), dzięki której można zdalnie otworzyć skrytkę nie używając panelu dotykowego.
Na chwilę obecną za pośrednictwem paczkomatu można załatwić następujące sprawy z zakresu zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji Starostwa:
Procedury związane z załatwianymi sprawami oraz wykaz niezbędnych dokumentów dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wielkopolskim https://bip.powiatgorzowski.pl/procedury/187/wydzial/1/ , informacje można uzyskać także telefonicznie pod numerem telefonu: 95 7330 431 w zakresie rejestracji pojazdów lub 95 7330 436 w zakresie uprawnień do kierowania.
W razie problemu z odbiorem przesyłki z paczkomatu należy skontaktować się z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00, niedz 8:00 - 18:00, w święta 8:00 - 16:00.
Podstawowe pytania i odpowiedzi w jaki sposób korzystać z InPost Urząd24?
Czy muszę wypełnić zgłoszenie lub formularz, żeby wysłać sprawę do Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.?
Wystarczy wypełnić prosty formularz na stronie: https://urzad24.inpost.pl/powiatgorzowski i nadać wymagane dokumenty w dowolnie wybranym przez siebie paczkomacie na terenie miasta lub powiatu gorzowskiego. Lista paczkomatów dostępna jest na stronie https://urzad24.inpost.pl/powiatgorzowski.
Jakie dane muszę podać, żeby nadać dokumenty od Urzędu?
W formularzu należy podać imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Przy nadaniu dokumentów dotyczących spraw załatwianych w Wydziale Komunikacji, należy podać obowiązkowo również numer identyfikacyjny pojazdu (numer VIN, podwozia, nadwozia lub ramy).
Jak nadać dokumenty w paczkomacie?
Zlokalizuj wybrany przez Ciebie paczkomat, a następnie udaj się tam z przygotowaną wcześniej przesyłką/dokumentami. Na ekranie paczkomatu wybierz opcję "Mam już paczkę ze specjalną etykietą". Następnie zeskanuj kod kreskowy z etykiety i włóż paczkę do skrytki.
Czy usługa nadania dokumentów jest płatna?
Tak, koszt usługi nadania dokumentów do Urzędu to 5,99 zł brutto.
Jakie dane muszę podać przy paczkomacie, żeby odebrać dokumenty od Urzędu?
Wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów jest możliwy poprzez zdalne otwarcie skrytki przy pomocy aplikacji InPost Mobile. Można je również odebrać wprowadzając na ekranie numeru telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości.
Mam problem z odbiorem przesyłki z paczkomatu? Z kim mogę się kontaktować?
Z infolinią InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Infolinia czynna jest w następujących godzinach: pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00, niedz 8:00 - 18:00, w święta 8:00 - 16:00.
Skąd mam wiedzieć jakie dokumenty mam dostarczyć do Wydziału Komunikacji, żeby załatwić sprawę?
Procedury związane z załatwianymi sprawami oraz wykaz niezbędnych dokumentów dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. https://bip.powiatgorzowski.pl/procedury/187/wydzial/1/ . Możesz również uzyskać informację telefonicznie pod numerem telefonu: 95 733 04 31 i 95 733 04 32 w zakresie rejestracji pojazdów, 95 733 04 30 lub 95 733 04 36 w zakresie uprawnień do kierowania, 95 733 04 37 w zakresie działalności regulowanej, licencji oraz usuwania pojazdów.
Co mam sprawdzić przed złożeniem dokumentów w paczkomacie?
- sprawdź czy na pewno składasz wniosek na prawidłowym druku,
- starannie wypełnij wniosek,
- sprawdź czy masz wszystkie niezbędne dokumenty,
- sprawdź czy dokumenty zawierają prawidłowe dane, czy nie ma w nich pomyłek,
- sprawdź numer identyfikacyjny pojazdu (numer VIN, podwozia, nadwozia lub ramy)
- sprawdź czy załączyłeś prawidłowe druki opłat,
- pamiętaj, że do celów załatwienia sprawy niezbędne jest złożenie oryginałów dokumentów, w tym tablic rejestracyjnych, jeżeli są wymagane.
Co się stanie jeśli złożone dokumenty będą nieprawidłowe?
Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. dołoży wszelkich starań aby załatwić pozytywnie Twoją sprawę. Niemniej, w niektórych przypadkach braki wymaganych dokumentów lub zawarte w nich błędy nie umożliwią pozytywnego załatwienia Twojej sprawy. Wtedy w zależności od sytuacji możesz zostać albo poproszony telefonicznie o uzupełnienie dokumentów, albo zostanie wydany dokument o negatywnym załatwieniu sprawy, albo też złożone dokumenty będą zwrócone.
Jak długo będę czekał na dokumenty?
Jeżeli złożony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty będą prawidłowe to sprawa będzie zakończona w najszybszym możliwym terminie.